Det närmar sig..


Det närmar sig faktiskt förlossning och bebis för
vår del också även om det känns som alla runtom
föder barn hela tiden.. ^^ Igår var jag och min
käraste på Barnens Hus och Ikea och köpte saker
till spjälsängen och vagnen. Det blev täcken, lakan,
påslakan, underlakan, snuttefiltar och annat sött..
Jag håller just nu på att tvätta alla säng/vagn-kläder
så att det är färdigt tills sen. Ska bädda sängen
idag men vagnen får vänta. Har beställt hem ett
bäddset med "Tummen" till vagnen. Har lite det
temat i vagnen, tycker den figuren är så söt :) 

Jeanette som jag gått i samma klass som var precis
en vecka före mig i schemat men hon ligger redan
inne på förlossningen med vattenavgång och lite
sammandragningar och sånt där.. Men får hoppas 
hennes knodd slipper vara född såhär sent på håret
så h*n håller sig inne tills iallafall söndag den 1e Jan!

En annan Jeanette, som jag jobbat med tidigare har
Bf-datum samma dag(!) som jag men ligger inne på 
förlossningen i Kristianstad (pga brist på kuvöser här
i Helsingborg) och får förmodligen sina tvillingar inom
kort.. Jag sa det till Kenny igår, känns som vår bebbe
aldrig kommer komma ut till oss.. Men det är faktiskt
5,5 vecka kvar och dessutom hade jag blivit chockad
om bebben hade kommit nu, har inte riktigt tid ännu.
Efter den 27 Januari är bebben välkommen vilken♥
dag som helst, innan dess är mammsen upptagen ;)

Längtar så jag spricker. 
47 dagar kvar nu busis ♥

Bäddsetet som jag väntar på, nedan. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0