Vecka 34 ♥

Vecka 34, idag: 33+5 ♥

Nu börjar magen bli riktigt stor och rund, men jag är
så van vid den nu så nu känns det som jag alltid haft
den där.. Tänkte lägga upp någon bild från i början 
fär att se skillanden.. Vågen står på +15-16 kg nu(!) 
Det känns ju mindre lugnande med tanke på att det 
är typ 5 veckor kvar innan bebben kommer.. Flodhäst!



Kommer ihåg hur stolt man var när man fick den lilla yttepytte-
bulan på magen.. Tyckte att jag såg ut som en flodhäst redan
då, vad fan är jag då nu? Och VAD kommer jag sluta som? ^^ 
Förutom mitt enorma bekymmer om hur min kropp ser ut, så
kommer jag ju få världens finaste lilla skatt som tack för besväret.
Så jag bryr mig inte så mycket om att min rumpa, mage & bröst
snart har rätt till egen breddgrad, för snart kommer min plutt..

Nu är det bara 44 dagar +/- 2 veckor kvar lilla vän ♥

Kommentarer
Postat av: Jennie

De e ju bara din mage som e stor:) de e vackert

2011-12-29 @ 14:45:13
URL: http://j-n-i.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0