Kramp i magen?


Jag har kramper i magen. Känns som rejäl träningsvärk
fast utan "smärtan" som finns i träningsvärk. Känns 
helt sjukt, kommer med jämna mellanrum såna attacker
av kramp i hela övre delen av magen och det känns så
himla obehagligt! :s Ska till MVC imorgon så jag får fråga
barnmorskan vad det kan vara då.. Googlade det och allt
jag kunde hitta var att kroppen möjligtvis förbereder sig
för en för tidig förlossning och att man kan förvänta sig
vattenavgång inom kort. Dock tar jag internet med en nypa
salt för det är mycket till överdrift där, kanske kroppen 
bara allmänt förbereder sig? Det är trots allt bara drygt 
5 veckor till knodden kommer.. Jag fattar inte riktigt att
jag ska bli mamma.. och att knoddens pappa är Kenny ^^ 
Vi som bara var bästavänner när vi var yngre, fast ja
vi hade väl alltid ett speciellt öga till varandra.. Finaste..

Iallfall.. Jag har också enorma ilningar i vad jag tror är
den där livmodertappen(?) vad det nu är för något.. Men
ibland kör knodden huvudet rakt nedåt och det känns så
läskigt, som att det ska gå hål på något där inne, som om
h*n tar en nål och sticker till mig i magen med den.. Så
svårt att förklara.. Men det är iallafall en obehaglig känsla,
inte smärtsam och inte jobbig utan bara jätte obehagligt! 

Undra när du hade tänkt komma?
40 dagar kvar tills du är beräknad. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0