Ouf,...tömning pågår?


Jag och toalettstolen har stått varandra nära de senaste fem
dagarna. Min kropp är i uppror, jag mår illa dygnet runt, kan
inte sova om nätterna, har som träningsvärk eller kramp i min
mage och molande värk varje dag som kommer i omgångar.
Jag har kräkt en hel del så vågen står stilla just nu, vilket känns
lite sådär för det är nu bebben ska växa som mest ju.. Jag får
fråga min barnmorska på måndag vad detta kan bero på. Igår
satt jag på toalettgolvet i nästan en timme och till slut var magen
så tom att jag bara satt och hulkade upp luft, det var så tomt så
det kom inte ens någon galla.. Känns som kroppen försöker 
tömma sig på något vis, så fort jag stoppat ner något så vill det
upp eller så kan jag inte få ner något.. Har försökt läsa mig till
ett svar på internet men det är inte mycket att hurra för faktiskt.



31 dagar kvar till beräknad födsel,
jag kan inte förstå att det är så nära
nu. Den 11/2 om exakt en månad 
idag så är vår snutt beräknad att
komma till oss. Det finns dock några
som tror att du kommer ut tidigare..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0