Vecka 35 & Kontroll på MVC

Vecka 34+3 idag.

Idag har jag varit hos barnmorskan. 
Det var skönt att komma dit idag och
se så att allting var bra med bebben.

Blodtryck: 130/75 (lite högt)
SF-mått: 30,5 cm
Hjärtljud: 140slag/min
Position: Bebis var nu djupt fixerad

Allting såg bra ut på rutinkontrollen
och nu är bebben äntligen hoppat 
upp på kurvan igen, mycket bra!
Berättade även om mina kramper
i magen och den där ilande känslan
som är så sjukt obehaglig, hon sa
att jag har förvärkar. Skulle dem bli
mer smärtsamma så skulle jag ta 
kontakt med förlossningen.. Vilket
jag inte hoppas på att behöva. Håll 
dig inne iallafall i 25 dagar till, sen 
går jag på mammaledighet då är det
lugnt.. 39 dagar kvar till bf-datum! 

Kan knappt bärga mig tills vi får träffa
dig knodden. Ska bli så himla roligt.. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0